آب معدنی 1.5 لیتری واتا بزرگنمایی

آب معدنی 200 میلی لیتر او ( O ) بسته 12 عددی

آب اُ آب اُ

جدید

این محصول در انبار موجود نیست

0 تومان

بدون مالیات.

اطلاعات بیشتر

باکس 12 عددی 300 میلی لیتر آب معدنی O

مشخصات :

آب‌معدنی طبیعی اُ از چشمه ته تی تاک دنا سرچشمه میگیرد. این چشمه در یکی از بکرترین مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد در دل کوه دنا در ارتفاع 3000 متری از سطح دریا واقع شده است. آب‌معدنی طبیعی اُ پس از عبور از دل سنگ ها به سفره های زیرزمینی نفوذ میکند و پس از بسته بندی بدون هیچگونه دخالت شیمیایی در دسترس شما قرار می گیرد.

تمایز را نه تنها در طعم بلکه در ترکیبات معدنی متعادل اُ میتوان حس کرد. اُ به طور طبیعی دارای کلسیم، منگنز و سدیم می باشد. اُ میتواند بخشی از نیاز روزانه شما به مواد معدنی مفید را از طریق نوشیدن آب تامین نماید. علاوه بر این، وجود حداقل نیترات ممکن در اُ دلیل دیگری بر تمایز آن باشد.

تمام تلاش کارشناسان ما تامین رضایت شماست. از این رو، ما بر آن شدیم تا با بهره گیری از ماشین آلات و تجهیزات مدرن شرکت AOKI ژاپن و آزمایشگاه های پیشرفته موجبات رضایت شما مصرف کنندگان گرامی اُ رااا فراهم نماییم. واحد کنترل کیفیت اُ به منظور فراهم نمودن آبی خالص و سالم طی آشمایشات متعدد، کیفیت آب را دررر مراحل کختلف تولید مورد بررسی قرار می دهد تا آب را دقیقا همان گونه که از دل طبیعت بیرون می آید در اختیار شما قرار دهد.

ترکیبات
سدیم Na 7
پتاسیم K 0.64
کلسیم Ca2 69.5
منگنز Mg2 10.5
کلر Cl 10.52
نیترات No3 0.74
سولفات So2 5.4
PH PH 7.82
سختی کامل TH 205
Total Dissolved Solids TDS 386



تایید کنید

سایت جهت پاره ای موارد از سیستم قانونی cookie جهت نگه داشتن اطلاعات شما استفاده می کند .